Tuesday, October 16, 2012

siapa dalam facebook?

kalau korang terdiri daripada lelaki handsome atau perempuan cun
mesti beratus friend pending request dalam facebook
atau kalau korang tak cun dan tak handsome
korang mesti pelik kenapa friend request korang dari dulu tak approve
hahahahahhaha
bagi yang rajin, senarai kawan-kawan dikemaskini
yang tak kenal di'unfriend' yang pending dibersihkan
tepuk keyboard, biar jahanam

hak masing-masing. aku taknak comment
cumanya aku sedikit gusar tentang orang yang aku tak kenal dalam friend list
selalu kalau orang itu nampak biasa. nama normal. dah matang dan ada mutual friend
aku approve je since aku pon takdala hansome mana

tapi bila aku dah approve, try mula berbual
kau buat bodoh
macam bodoh tak???

cuba renung balik
kau request friend, aku approve
aku try bual kosong, msg atau chat

'ni nak jual insurans ke nak jadi kawan bang'
'kita kenal ke u. tak ingat la'
'hie thanks. kita kenal ke atau baru mula nak kenal'
'eh kita dulu satu sekolah eh.sorry lupa tak ingat dah. kelas mane eh'

beberapa orang telah buat bodoh
macam bodoh
kalau bajet retis taknak layan
tak payah susah payah request friendship utk aku approve
pegi la kilatkan muka sendiri
kalau taknak berbual taknak bercakap
saje nak letak nama aku dalam friendlist?
jadi trophy? bangga kawan ramai?
baik budak sekolah, negara jiran, lelaki perempuan meniaga tak meniaga tua muda
sama je

tak sekolah ke

2 comments:

  1. Msti masa ko tgk friend list ramai sgt ko rasa macam ko ramai peminat kan, tapi bile tetibe org buat2 tak kenal ko rasa kecewa kn?

    Ke masa kecik ko selalu kena buli?

    Haha!

    ReplyDelete
  2. nie anak sapa nie...takde
    cite die cani. setiap kali fren request akan cam ehh awek. takpun cam aku kenal ke mamat nie. pendek cite aku akan straight tanya. bila tak jawab memang kecewa la kan. terus delete
    aku tak kene buli. tapi selalu rasa nak jumpa balik orang yang aku buli utk mintak maap

    ReplyDelete