Tuesday, February 16, 2010

Kedurjanaan yang tidak perlu dikaji

aku tidak perlu jadi psychiatrist
untuk aku benar-benar ketahui
kau sudah hilang jiwa
merogol budak kecil yang tidak tahu jahat dunia

tidak perlu aku punya anak
untuk aku katakan
kau makhluk hina tanpa kewarasan
meratah zuriat kau sendiri

aku juga punya nafsu
untuk tahu 'ringan-ringan' sudah jemu
main beralas itu tidak nikmat

cuma soal aku.memang kau sanggup tukar nikmat 20 minit dengan satu nyawa yang bukan kau tuhan untuk matikan? diri kau lagi penting sampai selesai kau berseronok, kau abai akibat dunia? cis, buat anak suka...tipu kalau kau kata dengan kau gugurkan kandungan, sejarah semua terpadam. bohong kalau kau ucapkan, tidak ada cara lain selain kau humban janin yang sudah punya nyawa ke dalam jamban. hei si bodoh bangsat, kalau aku bungkus badan bangkai bernyawa kau aku tinggal tepi parit kau seronok? kalau aku junamkan tubuh kau dalam tong sampah untuk kau rasa deritanya kau hendak?

entahlah. betulkan kalau aku silap.khabarkan kalau aku naif.aku memang tidak tahu samaada ia berlaku di sebarang lautan sana.aku kurang pasti ramai mana bangsa lain seakan mereka ini. tapi aku pasti, setiap tahun bangsa kita sendiri, bukan di tempat lain tapi di sini, memang gemar sensasikan media tempatan. gemparkan satu negara dengan laku setan merogol anak sendiri,liwat buang dan sebagainya. kecil ke, besar ke belakang cerita, yang mereka ini tahu rogol dulu

hei manusia.orang lain juga punya nafsu.orang lain juga ingin nikmat.tapi bukan sondol sebarangan.

lewat malam menulis entry ini. hatiku sakit. terpaksa hentak-hentak papan kekunci mengeluarkan perkataan-perkataan laku perangai yang kita tabookan. sampai bila?aku bukan ustaz nak berceramah.aku bukan baik benar untuk suruh kau tauladankan

hakikatnya memang di dalam rumah-rumah yang sepatutnya menjadi tempat selamat kini ada bapa berkepala syaitan yang 'memakai' anak-anak sendiri. memang ada manusia yang nafsunya songsang sukakan yang dibelakang. memang ada manusia yang naluri sakitnya cenderung pada anak-anak yang belum boleh beza baik buruk. dan ya, bercumbu dengan pasangan masing-masing memang sedap


2 comments: